Korendag 23 november 2019

Op zaterdag 23 november 2019 is door ons koor Zang en Vriendschap Reusel een korenmiddag georganiseerd.
Zang en Vriendschap is een onderdeel van de KBO-Reusel en bestaat al ruim 47 jaar (1972) onder leiding van diverse dirigenten.
In 1972 begonnen zij onder leiding van

• dirigent van de Voort,
  • daarna zuster Jacobi,
  • frater Bert Jansen,
  • frater Theo van Berkel.
  • In 1995 is Noud Meurs ingestapt als tijdelijke dirigent.

Maar omdat bij vrijwilligerswerk meestal niets zo definitief is als iets tijdelijks, zwaait hij nog steeds vakkundig en naar alle tevredenheid met het dirigentenstokje.
Zonder zijn inbreng was Zang en Vriendschap waarschijnlijk al lang ter ziele gegaan.

Als Gastkoor trad deze middag Zang en Vriendschap uit Reusel op.
Tevens werd er opgetreden door het koor Levenslust uit Hapert en het koor Zang en Vriendschap uit Hilvarenbeek.
Dat zo’n korenmiddag zeer gewaardeerd wordt blijkt wel uit de ruim 100 aanwezigen. Het waren niet alleen deelnemers maar ook talrijke belangstellenden.
Zij hebben ongetwijfeld deze namiddag van het optreden van deze koren genoten.

Hieronder nog een foto impressie van deze middag.

Klik op de foto om deze te vergroten en ga m.b.v. de pijltjes en/of scroll met de muisknop naar de volgende foto.

Ga met het pijltje ← links boven in de werkbalk terug naar de pagina.