Computer cursussen

Leercentrum D’n Aachterûm (seniorweb Reusel)

Steeds meer leden schaffen een computer of een laptop aan.
Dat is een goede ontwikkeling, want ook de KBO-Reusel plaatst regelmatig nieuws en informatie op haar website.
Ook de ledeninfo is tegenwoordig via de email verkrijgbaar.
Omdat nog niet iedereen vertrouwd is met het werken met een computer bieden wij onze leden diverse PC cursussen aan
waarin u leert om te gaan en het toepassen van de daarop aanwezige programma’s.
Ook het “surfen” over het internet, om zo de gewenste informatie over allerlei onderwerpen te verkrijgen, wordt u hier aangeleerd.

Inloopspreekuur

Doet uw computer / tablet of smartphone niet datgene wat u wilt dan bent u altijd welkom op het inloopspreekuur.
Zonder afspraak kunt u terecht op maandagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur (van september t/m mei).
Eén van onze vrijwilligers kan u dan helpen met het oplossen van problemen zoals b.v. back-up maken, belastingaangifte,
E-mail, fotobewerking, internet(bankieren), PC & randapparatuur, Tablet & smartphone, WhatsApp, Windows.

.

In ons geheel vernieuwd PC instructielokaal worden diverse PC / tablet cursussen gegeven.
Klik hier voor een volledig overzicht.