Open dag KBO-Reusel in D’n Aachterûm

Op zondag 7 april was de deur van ons mooi en goed geoutilleerd Ontmoetingscentrum D’n Aachterûm  geopend voor iedereen die belangstelling had voor wat de KBO Reusel allemaal te bieden heeft.

Ongeveer 45 leden van de vereniging presenteerden hun activiteiten.

Onder een schitterende zon werd er op het aangelegen binnenterrein Jeu de Boules gespeeld.
Binnen in het Ontmoetingscentrum was er ook van alles te zien en er kon men informatie inwinnen over de verschillende activiteiten waar een KBO lid zoal aan mee kan doen, zoals b.v. aansluiten bij de fietsers, gym en/of yoga groep.
Een enthousiaste volksdans groep gaf een demonstratie van verschillende soorten volksdansen en ook enkele deelnemers van de dansles hebben laten zien hoe mooi ze kunnen dansen, geweldig om dat te zien.
Er werd op hoog niveau koersbal gespeeld, de dartclub was enthousiast aan het spelen en de biljart ballen rolden over het groene laken en er werd zelfs bridge gespeeld.
De dames van de creativiteits groep waren in de weer met hun creaties zoals kaarten maken, schilderen, haken en breien.
De PC werkgroep gaf in hun PC lokaal uitleg over de cursussen en inloopmiddagen.

De gehele dag was er een gezellige drukte door het continue komen en gaan van diverse belangstellenden en bij het buurten onder het genot van een lekker aangeboden kopje koffie / thee.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn geweest om op deze dag langs te komen, dan bent u natuurlijk dagelijks welkom om de sfeer te proeven en/of deel te nemen aan onze uitgebreide activiteiten.

Zie elders op deze website onder “onze agenda” voor een overzicht van al onze activiteiten.

Een dankwoord richting bestuur KBO Reusel, Ontmoetingscentrum d’n Aachterûm en, natuurlijk niet te vergeten, aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan het welslagen van deze “Open dag” is hier wel op zijn plaats.

Onderstaand een korte foto-impressie van deze Open Dag.