Muziekmiddag Mondharmonica Veldhoven in D’n Aachterûm

Na hun succesvolle optredens in 2022 kwam op donderdag 23 november 2023 de Veldhovense Mondharmonica Vereniging (VMV), ons weer een gezellige muzikale middag bezorgen.
Onder leiding van dirigent Ton Speeks werd er in orkestverband (meerstemmig) gespeeld op de chromatische mondharmonica, basmondharmonica en akkoordmondharmonica.
Het was een zeer uitgebreid en variabel repertoire met enkele kerstnummers, film, opera, Iers, Schots, Italiaans en jaren 60-70 muziek.
De kwaliteit, spontaniteit en uitvoering was wederom uitstekend.
De aanwezigen genoten volop en de algemene reactie van de aanwezigen was na afloop zeer positief en zowel het publiek als de muzikanten vonden het zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Hartelijk dank aan de Veldhovense Mondharmonica Vereniging en aan de vrijwilligers die dit alles weer mogelijk hebben gemaakt.

Bestuur KBO-Reusel.

Onderstaand een korte foto-impressie van deze muziekuitvoering.