Muziekmiddag OPOES 13 op donderdag 22 juni.

Deze muziekmiddag werd opgeluisterd door muziekgezelschap Opoes 13 met traditionele (dans) volksmuziek.

Opoes 13 is een kwartet bestaande uit Ruud Wiesen, Niko Daniels, Jan van Eijk en Jack Verhulst die met uiteenlopende instrumenten zoals cello, klarinet, piccolo, accordeon, viool, wasbord en de nodige belletjes lekker in het gehoor liggende muziek maakte.
Het waren niet alleen de vrolijke klanken maar zeker ook het hoog niveau waarop gespeeld werd die het optreden zeer de moeite waard maakte.
Muzikaal werden een groot aantal landen en Reusel aangedaan.
Dat volks(dans) muziek in alle landen op dezelfde vrolijke manier ervaren wordt werd zichtbaar gemaakt door de leden van de volksdansgroep.
Na een schuchter begin werd er actief en enthousiast meegedanst. Muziek en dans brengen plezier en dat verandert niet door landsgrenzen.
De sfeer was ontspannen en de interactie tussen muzikanten en de dansers was goed en iedereen had er duidelijk zin in.

Het was een leuke middag voor iedereen; muzikanten, dansers en publiek.
Muzikanten en iedereen (en zeker niet te vergeten de vrijwilligers van D’n Aachterûm) bedankt voor jullie aanwezigheid!

Hieronder een korte foto-impressie van deze muzikale middag.

Klik op de foto om deze te vergroten en ga m.b.v. de pijltjes en/of scroll met de muisknop naar de volgende foto.
Keer terug naar deze pagina d.m.v. pijltjesknop linksboven in de werkbalk.