Bridge drive in D’n Aachterûm

Op 16 maart 2024 was er na 4½ jaar weer eens een Bridge Drive in D’n Achterûm met deelnemers van de bridgeclub KBO-Reusel en de bevriende bridgeclub W.A.B. uit Bladel.
Na het, (door diverse omstandigheden corona e.d.), 4½ jaar ontbreken van dit toernooi waren beide partijen van mening dat het wenselijk was om de oude traditie nieuw leven in te blazen.
KBO-Reusel stelde het goed geoutilleerde Ontmoetingscentrum D’n Aachterûm beschikbaar.
Er werd door 60 personen deelgenomen aan dit gezellige en vriendschappelijke Bridge Drive.
Tijdens dit toernooi werden de deelnemers naar wens verwend met een drankje, een heerlijk kopje soep en lekkere broodjes.
Met heel veel plezier en speelgenot was het zelfs zonder arbiter een fijne en geslaagde dag waarop naar volle tevredenheid kan worden terug gekeken.

Er werd gespeeld in 3 lijnen A (Rood), B (Geel) en C (Groen).
De uitslagen werden direct met behulp van “de Bridgemate” top-integraal berekend en op het grote scherm vertoond.

De uitslag was:

Lijn A
1 Annie Hoskens & Piet Hoskens  (MP 393,6 / 58,57%)
2 Noud de Bresser & Jos van Gompel  (MP 380,7 / 56,65%)
3 Jos van Gompel & Maria van Gompel  (MP 361,4 / 53,78%)

Lijn B
1 Bets Vinken & Annie Vinken  (MP 397,7 / 59,18%)
2 Francien Hendrikx & Cor Kemerink (MP 395,1 / 58,79%)
3 Jan v.d. Ven & Annie van Gompel (MP 362,4 / 53,93%)

Lijn C
1 Ton Planken & John Peeters  (MP 379,9 / 56,53%)
2 Frieda v.d. Heijden & Peter Huijbregts (MP 376,3 / 56,00%)
3 Ben Intven & Jan van Doorn (MP 369,3 / 54,96%)

Gezonde wedstrijdspanningen en een sportieve sfeer waren de kenmerken van dit prima verlopen toernooi.
Niet in de laatste plaats was dit zeer zeker te danken aan de organisatoren van dit toernooi.
Met een keurige verzorging, een prima accommodatie en een goede organisatie mag andermaal gesproken worden van een, niet alleen geslaagd, maar ook van een gezellig en sportief gespeeld toernooi.

Onze dank aan de barvrijwilligers van D’n Aachterûm die met een lekker drankje, soep en belegde broodjes het “inwendige” van de aanwezigen verzorgden.
Ook een dankwoord richting bestuur KBO Reusel, d’n Aachterûm en aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen is hier op zijn plaats voor de bijdrage aan dit toernooi.

Het bestuur KBO Reusel.

Onderstaand een korte foto-impressie van deze Bridge Drive.