Onderlinge biljartcompetitie 2022-2023 KBO-Reusel

Prijswinnaars 2023

In het biljartseizoen 2022 – 2023 hadden we, zoals vanouds, weer een succesvol verlopen onderlinge biljartcompetitie.
Op vrijdag 28 april 2023 hebben we met het uitreiken van de welverdiende trofeeën en met het huldigen van de winnaars,  deze competitie feestelijk afgesloten.

Onze KBO-competitie was wederom verdeeld over 3 poules.
We kunnen weer terug kijken op een mooie en vaak spannende competitie.
Ook de feestavond, die bezocht werd door deelnemers met hun partners, was wederom een succes.
Voor de jaarlijkse loterij had KBO-Reusel  een aantal leuke prijzen beschikbaar gesteld.
Iedere aanwezige kreeg 2 gratis loten zodat ze allemaal gelijke kansen hadden om een prijsje in de wacht te slepen.

De prijswinnaars van de onderlinge competitie waren dit jaar:

Poule 1                            Poule 2                            Poule 3

Nr. 1:  Frans van Gestel              Jan Zijlmans                     John van Schaijk

Nr. 2:  Simon Lavrijsen               Frans Floren                     Kees van Limpt

Nr. 3:  Ad Kox                            Sjaak van Dooren             Thijs van de Zanden

Wij feliciteren alle winnaars nogmaals met hun behaalde resultaten.

Tot slot wil het bestuur van de KBO de vrijwilligers van de werkgroep “Biljartclub D’n Aachterûm”  hartelijk bedanken voor de organisatie en het vele werk voor de uitstekend verlopen competitie en de gezellige afsluitende feestavond.
Ook een dankwoord voor onze barvrijwilligers mag hier natuurlijk niet ontbreken.

Onderstaand een korte foto-impressie van deze feestavond / prijsuitreiking.