“DE GRENSMUZIKANTEN”

Op donderdag 21 december stond er weer eens  een leuke muzikale middag op ons programma.

Vanmiddag hadden we een laatste optreden van de Grensmuzikanten bestaande uit Theo van Limpt (accordeon), Nel van Limpt (zang en gitaar), Louis Lemmens (accordeon) en Jan Verhagen (drummer) die vandaag helaas vanwege ziekte afwezig was en werd vervangen door Henny Lavrijsen.

De Grensmuzikanten zijn in heel Reusel, ja zelfs in en tot ver buiten de Kempen bekend.
Zij zijn o.a. de initiatiefnemers, oprichters van, en verzorgen de optredens van het accordeontreffen met vele deelnemers.
De muziekgroep is ca 20 jaar geleden ontstaan uit muzikanten die zich in hun jeugdjaren veel met de muziek bezig hielden en zich weer aangetrokken voelden tot het vormen van een bandje met accordeon, zang, gitaar, banjo en drums.

Vandaag was helaas hun laatste optreden als Grensmuzikanten.
Wij als KBO-Reusel vinden het ontzettend jammer dat zij stoppen, ze hebben voor ons vaak een prettige en fijne muziekmiddag verzorgd.
Samen brachten zij steeds een middag vol gezelligheid met hoofdzakelijk Nederlandstalige muziek, meezingers en dansmuziek.
Het optreden was steeds zeer variabel van aard.

Het is jammer dat de groep als Grensmuzikanten gestopt zijn, maar het is een troost dat ze optredens met het accordeontreffen blijven organiseren en uitvoeren.

Hartelijke dank aan deze muzikanten voor hun optredens en ook dank aan onze vrijwilligers voor het verzorgen van deze middag.

KBO-bestuur

Hieronder volgt nog een foto-impressie van deze muzikale middag.

Klik op de foto om deze te vergroten en ga m.b.v. de pijltjes en/of scroll met de muisknop naar de volgende foto.
Ga met het pijltje ←links boven in de werkbalk terug naar de pagina.