17 januari 2024

Libre biljarttoernooi de Kempen

Libre-biljart toernooi KBO-leden van de Kempen.

Er is een nieuwe commissie gevormd die het tot enkele jaren geleden succesvolle driebanden- en libre-toernooi van en voor de KBO-leden van de 19 Kempische afdelingen gaat organiseren.
Deze nieuwe commissie bestaat uit de heren: Rens van Herpt en Jan van den Hout uit Reusel en Kees Roest uit Hulsel.

Het gaat  dus nu om het libre-toernooi waaraan KBO-leden kunnen deelnemen. Er wordt gespeeld in 3 klassen (A,  B en C) en de  voorrondes vinden plaats op zaterdag en zondag 24 en 25 februari (klasse B en C) en op zaterdag 2 maart (klasse A), en de finales in alle 3 klassen op zaterdag 9 maart 2024.
Alle wedstrijden worden gespeeld in D’n Aachterûm Reusel, Korenbocht 50.

U kunt zich daar vanaf nu voor inschrijven. Bij voorkeur via de mail naar het mailadres: dnaachterum@gmail.com.
Doorgegeven: Naam, adres, postcode + woonplaats, telefoonnummer, lidnummer KBO, evt. lidnummer bij de BKRB, emailadres en het gemiddelde/moyenne dat u speelt.
Bijv. u geeft door 30/20 (30 caramboles in 20 beurten) of 1,5.  Als u in de BKRB-competitie meespeelt geeft u het moyenne door waar u dit seizoen (2023-24) mee bent begonnen.

Het is dus een eis om lid te zijn van 1 van de 19 KBO-afdelingen in de Kempen. En ook vrouwen mogen uiteraard deelnemen.

Wanneer: 24, 25 februari en 2 en 9 maart 2024, telkens vanaf 9.00 uur in D’n Aachterûm te Reusel in 3 klassen.

Aanmelden uiterlijk 7 februari 2024 via de mail en alle gegevens vermelden of schriftelijk met behulp van onderstaande aanmeldstrook naar het adres: Rens van Herpt, Mierdseweg 16 D, 5541 ER  Reusel.

De kosten voor deelname bedragen  € 5,00, en er zijn rond het middaguur soep en belegde broodjes te koop. Dat alles wordt aan het eind van de dag, of als u eerder vertrekt, met u afgerekend. Bij voorkeur met de pinpas.

Wij verwachten minimaal 60 en maximaal 72 deelnemers (3 klassen van 24 ingedeeld in 4 poules van 6).
Wees er dus snel bij, want de volgorde van aanmelding is bepalend.

Voor vragen kunt u terecht bij:
Rens van Herpt 06-55857792; Jan van den Hout 06-23723024  of Kees Roest 06-29553768

Wij zien uw aanmelding graag spoedig tegemoet en u krijgt ongeveer 10 dagen voor de eerste speeldag een wedstrijdschema en reglement (via de mail) thuis.

Met vriendelijke groeten,
De commissie, Rens, Kees en Jan.

Aanmeldformulier libre-toernooi:

(Mailen of insturen uiterlijk 7 februari 2024 Mierdseweg 16 D, 5541 ER Reusel)

Naam:__________________________________

Telefoonnr.:_______________________________