Muzikale middag met dansgelegenheid
In D’n Aachterûm 21 februari

Op carnavalsmiddag, dinsdag 21 februari, was er in D’n Aachterûm een gezellige muzikale middag met gelegenheid tot dansen.
Deze middag werd op een zeer enthousiaste en fantastische wijze muzikaal verzorgd door de bekende entertainer Ad v.d. Palen (Reuselnaar van geboorte).

Ad van der Palen uit Balen treedt sinds 1999 op als zanger onder de artiestennaam Adje Palen.
Hij bewees maar weer eens dat hij een op en top veelzijdige zanger / entertainer is die volop sfeer en gezelligheid brengt.
Ook deze middag bracht hij voor ons uit zijn repertoire diverse slagers, eigen nummers en allround nummers ten gehore.
Door zijn enthousiasme en gedrevenheid bracht hij de hele zaal in beweging met zijn fantastisch optreden.
Hij kreeg het publiek van de stoel af voor een dansje of zelfs voor een polonaise en bewees dat ook de senioren van Reusel nog volop in het leven staan en niet vies zijn van een feestje.

Verder hadden we een verrassend gastoptreden van Dennis Smits die terloops even langs kwam en spontaan, zeer enthousiast en vakkundig ook enkele nummers uit zijn repertoire ten gehore bracht. Ook ons KBO-lid Bert Gijbels kon niet blijven zitten en bracht een geweldig playback optreden en liet hierbij zien “dat hij zijn beroep gemist heeft”.

Dus kort samen gevat het was een zeer gezellige, sfeervolle, dansvriendelijke, succesvolle middag in deze carnavalstijd, die door veel leden bezocht werd en die onder het genot van een drankje volop met familie en/of vrienden genoten hebben.

Natuurlijk hartelijke dank aan Adje Palen, Dennis Smits en natuurlijk ook aan onze vrijwilligers die gezellige middag mogelijk hebben gemaakt.

Onderstaand een korte foto-impressie van deze gezellige muziekmiddag.