Fietstocht KBO Reusel 28 aug 2022

Na het grote succes van voorgaande fietstochten werd door onze leden meerdere malen gevraagd om ook dit jaar een fietstocht uit te zetten.
Een groep enthousiaste fietsers heeft zich verzameld in een werkgroep om dit wederom te verwezenlijken.
Deze KBO-fietswerkgroep heeft een fietstocht door de mooie natuur van de Brabantse Kempen uitgezet.
De belangstelling was groot. Ca 130 deelnemers gingen vanaf 10.00 uur goed gemutst van start.
Ze konden een keuze maken uit een tocht van ca 40 of 60 km.

Er bleven ook een aantal leden achter in D’n Aachterûm om gezellig te kletsen en/of te kaarten en om daar te genieten van de gezelligheid, een picknick en friteskar.
Zo zie je maar weer, ook niet-fietsers beleven zo een gezellige middag.

Onder mooi en uitermate prima zomer- / fietsweer  genoten de deelnemers er zienderogen van.
Het was wederom een aangename gezamenlijke activiteit.
Halverwege  de tocht was er een tussenstop in het clubhuis van het Sint Lambertus Gilde in Vessem waar een uitgebreide picknick met koffie / thee en lekker belegde broodjes en krentenbollen klaar stond.
Ook lagen er appels en bananen die belangeloos geschonken waren door Sjacky Swaans, marktkoopman van Reuselmarkt.
Na afloop van de tocht door de mooie Kempische omgeving kwamen we weer aan bij ons eindpunt “D’n Aachterûm” om gezellig na te praten onder het genot van een drankje.
De mooie dag werd afgesloten met de “friteskar Reintje” met een lekkere friet en een snack om de honger te stillen en/of om de calorieën weer aan te vullen.

Ook nu willen wij de organisatoren van deze mooie dag en alle vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen, bedanken voor het vele werk en voor de organisatie van deze gezellige dag.
Natuurlijk ook een woord van dank aan Sjacky Swaans voor het aangeboden fruit en het bestuur van Gilde St. Lambertus voor het beschikbaar stellen van hun accommodatie, en friteskar Reintje voor de uitstekende verzorging van de frites met warme hap,

Hieronder volgt een kleine foto impressie van deze succesvolle fietstocht die komend jaar zeer zeker wederom in ons activiteiten programma opgenomen wordt.

Bestuur KBO Reusel.