Optreden van De Grensmuzikanten

Op donderdag 31 maart stond er eindelijk na alle beperkende coronamaatregelingen weer eens  een leuke muzikale middag op ons programma.

Vanmiddag hadden we een optreden van een muzikaal kwartet bestaande uit Theo van Limpt (accordeon), Nel van Limpt (zang en gitaar), Louis Lemmens (accordeon) en Jan Verhagen (drummer) met als gastspeler Tit Hermans (accordeon) Zij zijn in heel Reusel, ja zelfs in en tot ver buiten de Kempen beter bekend als de (oud) Grensmuzikanten. Zij zijn o.a. de initiatiefnemers, oprichters van, en verzorgen de optredens van het accordeontreffen met vele deelnemers.

De muziekgroep is ontstaan uit muzikanten die zich in hun jeugdjaren veel met de muziek bezig hielden en zich weer aangetrokken voelden tot het vormen van een bandje met accordeon, zang, gitaar, banjo en drums. Vandaag hadden ze als gastspeler ons aller bekende KBO-lid Tit Hermans in hun midden.
Samen brachten zij wederom een middag vol gezelligheid met hoofdzakelijk Nederlandstalige muziek, meezingers en dansmuziek.
Het optreden was zeer variabel van aard. Alle aanwezigen genoten volop en enkele daarvan waagden zelfs een dansje.

Deze muzikale uitvoering kan, gezien de reacties, ook weer als zeer geslaagd beschouwd worden en is voor herhaling vatbaar.

Het is jammer dat de groep als Grensmuzikanten gestopt zijn, maar het is een troost dat ze optredens voor diverse seniorenverenigingen en het accordeontreffen blijven organiseren en uitvoeren.
Hartelijke dank aan deze muzikanten voor hun optreden en ook dank aan onze vrijwilligers voor het verzorgen van deze middag.

KBO-bestuur

Hieronder volgt een kleine foto impressie van deze succesvolle middag.