10 september 2021

D’n Aachterûm Opgefrist

Hoera, Hoera, na ca 24 jaar is de foyer in D’n Aachterûm volledig “opgefrist”

Diverse vrijwilligers hebben zich spontaan ingezet om de zaak op te vrolijken en zijn in het “Corona Tijdperk”aan de slag gegaan met uitgebreid schilderwerk en onderhoudswerkzaamheden.
De muren, kozijnen en deuren hebben een nieuw kleurtje gekregen.
Nieuwe gordijnen, mooie foto aangebracht op de scheidingswand (Beleven bij zonsopkomst, beschikbaar gesteld door Natuurfotografie Wout van Kemenade).
Onlangs is ook het nieuwe meubilair geleverd wat we ook weer met vereende krachten gemonteerd en geplaatst hebben.

De foyer is nu dus opgefrist en gemoderniseerd (na 24 jaar)
Het geheel ziet er prachtig en huiselijk uit, dus kom snel naar de vernieuwde foyer voor meer gezelligheid, een partijtje biljart een praatje of een activiteit en ontmoet wederom uw leeftijdsgenoten.

Wij vragen u wel om nog rekening te houden met de huidige corona regels.

Tot ziens in D’n Aachterûm.

Met dank aan alle vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen, zonder hun hulp was dit resultaat nooit bereikt.

Bestuur KBO-Reusel.