KERSTONTSPANNINGSMIDDAG 2022

Op donderdag 15 december 2022 was het weer eens zover en konden wij na 3 jaar weer eens een gezellige Kerstmiddag organiseren en alle corona beperkingen vergeten.

Het was weer een gezellig samenzijn bij de traditionele KBO – Kerst – ontspanningsmiddag in zaal De Koster.

De Kerstmiddag werd zoals gebruikelijk voorafgegaan door een eucharistieviering ter intentie voor alle leden en ter nagedachtenis van onze overleden leden in onze mooie Reuselse parochiekerk “Onze Lieve Vrouw ten Hemelopneming”.

Pastoor David van Dijk ging voor in deze Eucharistieviering.

Ondertussen waren diverse vrijwilligers, samen met het personeel van “De Koster”, al druk in de weer met de voorbereidingen van een uitgebreide koffietafel, met natuurlijk de traditionele gehaktbal.

Na de eucharistieviering genoten we met z’n allen van deze heerlijke en goed verzorgde maaltijd.

De aanwezige leden konden hierna onder het genot van een hapje en een drankje genieten van een optreden van “De Grensmuzikanten Plus”. Dit zijn de welbekende Grensmuzikanten, aangevuld met enkele accordeonisten van het succesvolle accordeon treffen.

Hun optreden werd 2 x onderbroken voor een zeer humoristisch optreden van entertainer/tonprater Hans Verbaarschot uit Deurne.

In het ABD (Algemeen Beschaafd Deurnesch) ging hij zeer herkenbaar terug naar het verre verleden toen wij nog allemaal jong waren. Het werden interactieve en “beeldende” verhalen zo dat we het in onze gedachten weer zagen gebeuren en onze jeugdervaringen op een zeer humoristische wijze weer terug kwamen.

Om ca 17.00 uur werd de dag afgesloten.

Aan de reacties te horen was het een zeer geslaagde ontspannende middag.

Rest ons als bestuur nog om alle hard werkende vrijwilligers, het personeel van “De Koster”, “De Grensmuzikanten Plus”, entertainer Hans Verbaarschot,  pastoor van Dijk van harte te bedanken voor hun tomeloze inzet.

Het was weer geweldig, hopelijk tot spoedig in D’n Aachterûm.

Het bestuur KBO-Reusel

Hieronder volgt nog een foto-impressie van deze feestelijke dag.

Klik op de foto om deze te vergroten en ga m.b.v. de pijltjes en/of scroll met de muisknop naar de volgende foto.

Ga met het pijltje ←links boven in de werkbalk terug naar de pagina.